ინკლუზიური განათლება გულისხმობს სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლის ჩართვას ზოგადსაგანმანათლებლო პროცესში თანატოლებთან ერთად.
სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლე, რომელსაც, თანატოლების უმრავლესობასთან შედარებით, აქვს სწავლასთან დაკავშირებული სირთულეები ვერ ძლევს ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ მინიმალურ მოთხოვნებს და საჭიროებს სპეციალურ საგანმანათლებლო მომსახურებას. კერძოდ, ეროვნული სასწავლო გეგმის მოდიფიცირებას ან ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის შემუშავებას.
მე-8 კლასში სწავლობენ მოსწავლეები: სოფო და
სალომე გრიგორიანები,რომლებსაც მიენიჭა სსსმ მოსწავლის სტატუსი, სპეციალურად მისთვის შევადგინე ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა,გეოგრაფიაში.გეგმის შედგენისას გავითვალისწინე მისი გონებრივი შესაძლებლობები, ფიზიკური დარღვევა მას არ აღენიშნება, ვეცადე მასალა ისე შემერჩია , რომ მისთვის დაძკევადი და ათვისებადი ყოფილიყო.
მოსწავლის ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
ზოგადი ინფორმაცია
მოსწავლე
|
სალომე გრიგორიანი
|
სკოლა
|
მე-9 საჯარო სკოლა
|
კლასი
|
VIII ბ
|
დაბადების თარიღი
|
|
ასაკი
|
15წლის
|
მშობელი/მეურვე
|
|
ტელეფონი
|
|
მისამართი
|
ქ. ბათუმის მე-9 საჯარო
სკოლა. რურუას ქუჩა
|
ისგ-ს შექმნის თარიღი
|
09.09.2018 წელი
|
საგანი: გეოგრაფია
საგნის მასწავლებელი: გულნარა გუნდაძე
მოსწავლის ისგ-ზე პასუხისმგებელი პირები: სკოლის სპეციელური პედაგოგი, მასწავლებელი, მშობელი
მიმართულება : დრო და სივრცე
გრძელვადიანი მიზნები
|
საზ.მეც. VIII-1. მოსწავლეს შეუძლია რუკების კითხვა დაგამოყენება
VIII.2. მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს დაშექმნას ინფორმაციის გადმოცემის სხვადასხვასაშუალება(ჩანახატი, ფოტო)
(მიზნები გამარტივებულია)
|
მოკლევადიანი
მიზნები
|
· დაასახელებს საქართველოს მოსაზღვრე ქვეყნებს დამსხვილ ობიექტებს
· უჩვენებს გზებს , რომლითაც საქართველო უკავშირდება გარე სამყაროს.
· განასხვავებს და აღწერს დაცული ტერიტორიებს.
|
მიმართულება: გარემო და ეკონომიკა
გრძელვადიანი მიზნები
|
საზ. მეც. VIII.11. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს საქართველოს გეოგრაფიული ობიექტები დასახლებებისტიპებთან
საზ.მეც. VIII.13. მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა ბუნებრივი რესურსების
რაციონალურ და მრავალმხრივგამოყენებაზე
(მიზნები გამარტივებულია)
|
მოკლევადიანი
მიზნები
|
· ფოტოსურათის ან რუკის გამოყენებით აღწერს სხვადასხვა ტერიტორიისათვის დამახასიათებელ პეიზაჟს (მაგ:მთები, ტყეები და სხვა.)
· ერთმანეთს ადარებს საკუთარი და სხვა დასახლებული პუნქტის ბუნებრივ პირობებს
· აჯგუფებს ერთი მასალისგან დამზადებულ ნივთებს.
|
მიზნის შესაბამისიაქტივობები
|
მასალა
|
სად სრულდება აქტივობა (კლასი, რესურს ოთახი)
|
მასალის მომზადებაზეპასუხისმგებელიპირი(მშობელი, პედაგოგი,ფსიქოლოგი და სხვა)
|
აქტივობის განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
|
მასწავლებელი აჩვენებს მოსწავლეს საქართველოს რომელიმე კუთხის სურათებს, სთხოვს მას აღწეროს რამოდენიმე სიტყვით ან გააკეთოს ჩანახატი.
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული,
თაბახის ფურცელი, ფანქრები.
|
საკლასო ოთახი
|
პედაგოგი
|
პედაგოგი
|
მასწავლებელი აჩვენებს მოსწავლეს მსოფლიოს პოლიტიკურ
რუკას და თხოვს ჩამოთვალოს ქვეყნები
|
ილუსტრაციები, სამუშაო რვეული.
|
საკლასო ოთახი
|
პედაგოგი
|
პედაგოგი
|
მასწავლებელი აჩვენებს მოსწავლეს ისაცხოვრებელი სახლის სურათებს და სთხოვს იპოვოს მსგავსება-განსხვავებები.
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული
|
საკლასო ოთახი
|
პედაგოგი
|
პედაგოგი
|
მასწავლებელი აჩვენებსმოსწავლეს ბუნებრივი რესურსების პირობით ნიშნებს და დასთხოვს დააჯგუფოსცხრილში .
|
ილუსტრაციები,სამუშაორვეული.
|
საკლასო ოთახი
|
პედაგოგი
|
პედაგოგი
|
ინკლუზიური განათლება გულისხმობს სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლის ჩართვას ზოგადსაგანმანათლებლო პროცესში თანატოლებთან ერთად.
სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლე, რომელსაც, თანატოლების უმრავლესობასთან შედარებით, აქვს სწავლასთან დაკავშირებული სირთულეები ვერ ძლევს ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ მინიმალურ მოთხოვნებს და საჭიროებს სპეციალურ საგანმანათლებლო მომსახურებას. კერძოდ, ეროვნული სასწავლო გეგმის მოდიფიცირებას ან ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის შემუშავებას.
მე-8 კლასში სწავლობენ მოსწავლეები: სოფო და
სალომე გრიგორიანები,რომლებსაც მიენიჭა სსსმ მოსწავლის სტატუსი, სპეციალურად მისთვის შევადგინე ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა,გეოგრაფიაში.გეგმის შედგენისას გავითვალისწინე მისი გონებრივი შესაძლებლობები, ფიზიკური დარღვევა მას არ აღენიშნება, ვეცადე მასალა ისე შემერჩია , რომ მისთვის დაძკევადი და ათვისებადი ყოფილიყო.
მოსწავლის ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
ზოგადი ინფორმაცია
მოსწავლე
|
სოფო გრიგორიანი
|
სკოლა
|
მე-9 საჯარო სკოლა
|
კლასი
|
VIII ბ
|
დაბადების თარიღი
|
|
ასაკი
|
15წლის
|
მშობელი/მეურვე
|
|
ტელეფონი
|
|
მისამართი
|
ქ. ბათუმის მე-9 საჯარო
სკოლა. რურუას ქუჩა
|
ისგ-ს შექმნის თარიღი
|
09.09.2018 წელი
|
საგანი: გეოგრაფია
საგნის მასწავლებელი: გულნარა გუნდაძე
მოსწავლის ისგ-ზე პასუხისმგებელი პირები: სკოლის სპეციელური პედაგოგი, მასწავლებელი, მშობელი
მიმართულება : დრო და სივრცე
გრძელვადიანი მიზნები
|
საზ.მეც. VIII-1. მოსწავლეს შეუძლია რუკების კითხვა დაგამოყენება
VIII.2. მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს დაშექმნას ინფორმაციის გადმოცემის სხვადასხვასაშუალება(ჩანახატი, ფოტო)
(მიზნები გამარტივებულია)
|
მოკლევადიანი
მიზნები
|
· დაასახელებს საქართველოს მოსაზღვრე ქვეყნებს დამსხვილ ობიექტებს
· უჩვენებს გზებს , რომლითაც საქართველო უკავშირდება გარე სამყაროს.
· განასხვავებს და აღწერს დაცული ტერიტორიებს.
|
მიმართულება: გარემო და ეკონომიკა
გრძელვადიანი მიზნები
|
საზ. მეც. VIII.11. მოსწავლეს შეუძლია დააკავშიროს საქართველოს გეოგრაფიული ობიექტები დასახლებებისტიპებთან
საზ.მეც. VIII.13. მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა ბუნებრივი რესურსების
რაციონალურ და მრავალმხრივგამოყენებაზე
(მიზნები გამარტივებულია)
|
მოკლევადიანი
მიზნები
|
· ფოტოსურათის ან რუკის გამოყენებით აღწერს სხვადასხვა ტერიტორიისათვის დამახასიათებელ პეიზაჟს (მაგ:მთები, ტყეები და სხვა.)
· ერთმანეთს ადარებს საკუთარი და სხვა დასახლებული პუნქტის ბუნებრივ პირობებს
· აჯგუფებს ერთი მასალისგან დამზადებულ ნივთებს.
|
მიზნის შესაბამისიაქტივობები
|
მასალა
|
სად სრულდება აქტივობა (კლასი, რესურს ოთახი)
|
მასალის მომზადებაზეპასუხისმგებელიპირი(მშობელი, პედაგოგი,ფსიქოლოგი და სხვა)
|
აქტივობის განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი
|
მასწავლებელი აჩვენებს მოსწავლეს საქართველოს რომელიმე კუთხის სურათებს, სთხოვს მას აღწეროს რამოდენიმე სიტყვით ან გააკეთოს ჩანახატი.
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული,
თაბახის ფურცელი, ფანქრები.
|
საკლასო ოთახი
|
პედაგოგი
|
პედაგოგი
|
მასწავლებელი აჩვენებს მოსწავლეს მსოფლიოს პოლიტიკურ
რუკას და თხოვს ჩამოთვალოს ქვეყნები
|
ილუსტრაციები, სამუშაო რვეული.
|
საკლასო ოთახი
|
პედაგოგი
|
პედაგოგი
|
მასწავლებელი აჩვენებს მოსწავლეს ისაცხოვრებელი სახლის სურათებს და სთხოვს იპოვოს მსგავსება-განსხვავებები.
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული
|
საკლასო ოთახი
|
პედაგოგი
|
პედაგოგი
|
მასწავლებელი აჩვენებსმოსწავლეს ბუნებრივი რესურსების პირობით ნიშნებს და დასთხოვს დააჯგუფოსცხრილში .
|
ილუსტრაციები,სამუშაორვეული.
|
საკლასო ოთახი
|
პედაგოგი
|
პედაგოგი
|
No comments:
Post a Comment