Tuesday, February 12, 2019

სსსმმ სამუშაო გეგმა


ინდივიდუალური სასწავლო გეგმები
ინკლუზიური განათლება გულისხმობს სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლის ჩართვას ზოგადსაგანმანათლებლო პროცესში თანატოლებთან ერთად.

   სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლე, რომელსაც, თანატოლების უმრავლესობასთან შედარებით, აქვს სწავლასთან დაკავშირებული სირთულეები ვერ ძლევს ეროვნულისასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ მინიმალურ მოთხოვნებს და საჭიროებს სპეციალურ საგანმანათლებლო  მომსახურებას. კერძოდ, ეროვნული სასწავლო გეგმის მოდიფიცირებას       ან ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის შემუშავებას.

   მეთერთმეტე კლასში  სწავლობს მოსწავლე: მარი ჩხიტუნიძე რომელაცმიენიჭა სსსმ მოსწავლის სტატუსი, სპეციალურად მისთვის შევადგინე ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა, გეოგრაფიაში.გეგმის შედგენისას გავითვალისწინე მათი გონებრივი შესაძლებლობები, რადგან ფიზიკურიდარღვევა მათ არ აღენიშნებათ, ვეცადე მასალა ისე შემერჩია , რომ მათთვის დაძლევადი და ათვისებადიყოფილიყო.


მოსწავლის ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
ზოგადი ინფორმაცია

მოსწავლე
მარი ჩხიტუნიძე
სკოლა
მე-9 საჯარო სკოლა
კლასი
XI 
დაბადების თარიღი
21/05/2002
ასაკი
17 წლის
მშობელი/მეურვე
ტელეფონი
მისამართი
ისგ-ს შექმნის თარიღი
09/09/2018

საგანი:  გეოგრაფია
საგნის მასწავლებელი:  გულნარა გუნდაძე
მოსწავლის ისგ-ზე პასუხისმგებელი პირები: სკოლის სპეციელური პედაგოგი, მასწავლებელი, მშობელი


ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
გრძელვადიანი მიზანი:  
მოსწავლეს შეუძლია გეოგრაფიული მოვლენის მოთხრობა, აღწერა.



მოკლევადიანი მიზნები:
1.
2.
3.
შეუძლია ძირითადი  გეოგრაფიული მოვლენების დასახელება
შეუძლია მარტივი გეოგრაფიული რუკის წაკითხვა
შეუძლია  გეოგრაფიულ ფაქტების დამახსოვრება

        მიზნის შესაბამისი აქტივობები
მასალა
სად სრულდება აქტივობა?(კლასი, სკოლა)
მასალის მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი(პედაგოგი, მშობელი,სკოლის ფსიქოლოგი)
აქტივობის განხორციელებაზე პასუხიმგებელი პირი
1.1
მასწავლებელი მოსწავლე უსახელებს ქვეყანას და სთხოვს მოყვეს რა იცის მის შესახებ 

სახელმძღვანელო
საკლასო ოთახი, რესურს ოთახი
მასწავლებელი,
1.2
მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეს ჩამოთვალოს ამ ქვეყნის ძირითადი ღირსშესანიშნაობები
სახელმძღვანელო
საკლასო ოთახი, რესურს ოთახი
მასწავლებელი,
1.3
მოსწავლე მასწავლებლის დახმარებით რუკაზე ეძებს შესაბამის ქვეყანას
რუკა
რესურს ოთახი
სპეც.მასწავლებელი
სპეც.მასწავლებელი
2.1
მასწავლებელი აძლევს მოსწავლეს ჩამონათვალს ძირითადი ღირსშესანიშნაობების  და ქვეყანას და სთხოვს ხაზების გასმით შესაბამისობის პოვნას.
ბარათებზე დაწერილია ღირსშესანიშნაობები  და ქვეყნები
რესურს ოთახი, საკლასო ოთახი
სპეც. მასწავლებელი, მასწავლებელი
მასწვალებელი, სპეც. მასწავლებელი
2.2
მოსწავლე ახერხებს რუკაზე გეოგრაფიული ობიექტების განსაზღვრას ( მთები, ოკეანეები)
სახელმძღვანელო, რუკა, რვეული
რესურს ოთახი, საკლასო ოთახი
სპეც. მასწავლებელი, მასწავლებელი
მასწავლებელი, სპეც. მასწავლებელი
2.3
მასწავლებელი აძლევს მოსწავლეს ბარათს, სადაც გამოსახულია ქვეყნის ღირსშესანიშნაობა და სთხოვს მის გამოცნობას.
ილუსტრაციები
რესურს ოთახი, საკლასო ოთახი
სპეც. მასწავლებელი, მასწავლებელი
სპეც. მასწავლებელი, მასწავლებელი
3.1
მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეს რუკის დახმარებით ჩამოწეროს საქართველოს მეზობელი ქვეყნები
სახელმძღვანელო, რუკა, რვეული
რესურს ოთახი
სპეც. მასწავლებელი
მასწავლებელი
3.2
მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეს რუკაზე მონიშნოს ორი ევროპული და ორი აზიური ქვეყანა
სახელმძღვანელო, რუკა, რვეული
რესურს ოთახი
სპეც. მასწავლებელი
მასწავლებელი


No comments:

Post a Comment